J&J Group - Creatie si Productie Publicitara

  • PRIMA PAGINA
  • PRODUSE
  • STIRI
  • ARTICOLE
  • DESPRE NOI
  • CONTACT
You are here: Home / Articole / “Cel mai greu este să rămâi primul”

18 December 2015

“Cel mai greu este să rămâi primul”

foto-articol-afp

Interviu acordat revistei Afaceri Poligrafice.

REPORTER AFP: “Trecutul e istorie, prezentul e trecut, viitorul este prezent.” Aceasta este filosofia firmei dvs. O filosofie care face o sinteză a timpului şi timpurilor pe care le trăim. Înțeleg că sunteți convins că una dintre cheile succesului JJDisplays este că transformă mereu viitorul în prezent. Asta înseamnă că anticipaţi mereu ce urmează să se întâmple în piaţă?

ZSOLT RUDNYANSZKY, New Business Director la J&J Group: E greu de spus că anticipăm, dar ne place să fim creativi şi să fim informaţi despre tendinţele din pieţele mai dezvoltate decât a noastră. Ne place să fim deschizători de drumuri. Anul trecut, când am prezentat aceste tablete, lumea se uita sceptic, în acest an lumea a fost mai interesată şi sperăm că în câţiva ani, piaţa să fie dependentă de aceste produse.

AFP: În publicitate, totul se schimbă foarte rapid. Ceea ce luna asta este foarte “cool”, luna viitoare poate să fie demodat. Cum reuşiţi să faceţi faţă unei astfel de provocări?

Z.R.: Nu aş spune că se schimbă de la o lună la alta, dar ca să faci faţă schimbărilor trebuie să fii creativ, inovativ şi deschis la idei şi tehnologii noi. Piaţa, clienţii îţi arată tot timpul care este trend-ul.

AFP: De asemenea, ce este la modă azi la Bucureşti, la Paris sau la New York e demult istorie. Cât de departe e azi România faţă de Europa sau America?

Z.R.: Eu zic că la unele categorii de produse (şi aici mă refer strict la ceea ce producem noi – aluminium & acrylic displays) stăm destul de bine. Culturile sunt diferite şi asta influenţează şi trend-urile. Nu tot ce este la modă în Europa sau America va fi la modă şi în România, sau nu va avea acelaşi succes.

AFP: În cadrul IM World 2015, aţi prezentat noua linie de suporturi şi stative securizate pentru tablete şi display-uri. De ce aleg clienţii suporturile şi stativele dvs?

Z.R.: În primul rând, pentru că suntem deschizători de drumuri şi, momentan, avem cea mai mare experienţă în producerea acestor stative pe piaţa locală.

AFP: J&J Group este prima companie din România specializată în producţia publicitară de semnalistică indoor şi outdoor din aluminiu. Cât de important este să fii PRIMUL?

Z.R.: Pe vremea aceea a fost foarte important, am fost deschizătorii unui segment de piaţă care s-a dezvoltat foarte mult din 2002. Acum este din ce în ce mai greu să fii primul, fiindcă trebuie să investeşti mult timp şi resurse ca să ai şi succes. În 2002-2008, lucrurile erau mai simple .

AFP: Şi cât de greu este să rămâi PRIMUL?

Z.R.: Cel mai greu este să rămâi primul şi nu poţi face acest lucru decât proiectând şi creând produse noi tot timpul, oricând şi oriunde ai fi.

AFP: Aveţi un mesaj pentru concurenţă?

Z.R.: Doar mulţumiri, căci fără ei nu aş fi la acest nivel al calităţii produselor şi serviciilor oferite clienţilor.

AFP: E greu să faci afaceri în România? Cât de importantă este relaţia pe care o aveţi cu clienţii?

Z.R.: Greu este oriunde să faci afaceri, nu numai în România. Relaţia cu clienţii este cel mai important lucru pentru succesul unei companii, pe o piaţă concurenţială.

AFP: Alături de PIN şi Update sunteţi organizatorii conferinţelor SAC. De ce credeţi că oamenii care vin la conferinţele organizate de dvs. pleacă acasă cu un SAC de idei?

Z.R.: Fiindcă le oferim idei din mai multe domenii: materii prime & materiale, producţie, promoţionale, resurse umane, financiar, dezvoltare etc.

AFP: JJDisplays are oferte şi în domeniul creaţiei publicitare. Care e “creaţia” dvs. de suflet?

Z.R.: Noi creăm produse pe gustul şi nevoile clienţilor!

AFP: Aţi dat o identitate aparte companiei dvs, alegând drept logo o fotografie cu fructe de pădure… colorate, gustoase, dar şi efemere. De ce nu aţi ales un simbol care să exprime trăinicia?

Z.R.: Am avut o campanie în care am promovat ideea că nu facem doar produse standard, ci şi produse pe care le concepem în funcţie de nevoile şi gusturile clienţilor: “fresh ideas”. Şi am decis să păstrăm aceste fructe ca imagine a companiei, fiindcă sunt dezoxidanţi foarte sănătoşi şi sunt recomandate tuturor.

 

de Claudia DIMA, revista Afaceri Poligrafice

Caută

Alte articole

  • Cum pot ajuta sistemele de afișare și prezentare în industria hotelieră
  • Cum să îți crești vânzările cu ajutorul People Stopperelor
  • Sfaturi pentru redeschiderea afacerii
  • Curățarea corectă a ecranelor digitale
  • Provocarea PRODUS VEDETĂ
  • În 2019, JJDisplays atacă piața europeană
  • În 2018, JJ Displays a înregistrat cea mai consistentă expunere la târgurile românești de profil
  • Ce tip de avizier se potrivește companiei tale?
  • Cu ochii pe ecran
  • Customer’s HOOK solutions
  • JJDisplays vine la PRINT HUB
  • JJ Displays a ales să-și dubleze capacitatea de producție prin achiziția unui utilaj de fabricație românească
  • JJ Displays la Internet & Mobile World 2016
  • Casete luminoase – determinare și progres
  • Începe treaba la 8:00 și face aproape 1 milion de euro pe an din afișare profesională cu JJDisplays
  • „Calitatea este pasiunea noastră”
  • Creșterea businessului și greutățile apărute
  • 2015 un an foarte bun, 2016 ni­-l dorim unul extraordinar de bun
  • “Cel mai greu este să rămâi primul”
  • Urna GIGANT !!! 2 x 2 x 2 Metri
  • J&J Group se rebranduiește în JJDisplays
  • JJDisplays a participat la IMWorld 2015
  • JJDisplays a fost prezent la “The International Potato Processing & Storage Convention”
  • Un S.A.C. de idei la evenimentul de la Brașov
  • De la rame click 32 la producție publicitară diversificată
  • Cum am început businessul cu rame click din aluminiu?
  • La revedere 2014! Bine ai venit 2015!
  • J&J Group prezent la concursul ProFM dezgheaţă inimi
  • Stative tablete – o nouă categorie de produse
  • Print & Sign 2014

Cauta

Vedeti o galerie foto cu unele proiecte realizate de JJDisplays.

Recent Posts

  • Cum pot ajuta sistemele de afișare și prezentare în industria hotelieră
  • Cum să îți crești vânzările cu ajutorul People Stopperelor
  • Sfaturi pentru redeschiderea afacerii

Copyright © 2020 · J&J Group SRL