Customer’s HOOK solutions

După 16 ani de experiență, fabrica JJDisplays se poziționează ca furnizor de soluții pentru agățat clienți. Chiar dacă sună prea popular, este o realitate care preocupă toți furnizorii și retailerii implicați proactiv într-un merchandising eficient.

Un stimul suplimentar, transmis inteligent printr-un display, crește numărul celor care calcă pragul unui magazin și contribuie la decizia de cumpărare. Spre exemplu, mesajele de pe un people stopper sau pe românește o capră plasată într-un loc vizibil la intrare, provoacă lăcomia trecătorilor în cazul unui anunț reușit de reduceri. Anunțarea unor produse noi trezește interesul și curiozitatea prospecților. Evident că o mare contribuție o are formularea și calitatea mesajului. Aici intervin creativii din advertising sau pur și simplu curajul și imaginația celui care se străduiește mai mult.

În decursul celor 16 ani de producție, JJDisplays a fabricat peste 100.000 de suporturi, rame și dispozitive care în final aveau același scop, să facă un mesaj cât mai bine remarcat.  O simpla ramă click, un infoboard sau un display digital poate fi utilizat în multe moduri pentru a atrage atenția trecătorilor. Aceste obiecte sunt foarte utile în procesul de comunicare pe arii lărgite datorită costurilor mici. Majoritatea retailerilor importanți funcționează în rețele cu multe puncte de lucru. Aceștia respectă cu strictețe o identitate vizuală comună și de aceea toate soluțiile JJDisplays sunt convenabile la scară mare. Colaborarea directă cu un producător stabil și serios oferă avantaje importante beneficiarilor. Testați-ne competența!

Problemele actuale cu resursele umane nu afectează exploatarea acestor soluții datorită simplității regimului do it yourself. Un afiș poate fi înlocuit în câteva secunde de către oricine fără o pregătire specială.

Participăm cu mare interes la prima ediție a târgului Expo-Shop. Invităm toți retailerii implicați să ne viziteze standul sau să ne trimită un semn ca să-i abordam noi. Îi asigurăm că le vom pune la dispoziție gratuit toată experiența pentru a alege cele mai potrivite soluții de agățat clienți. Uneori creșterea veniturilor se poate face cu costuri minime și soluții simple.

Iată un subiect care ne preocupă și poate fi un prim pas de colaborare între un retailer și un producător local. Am pornit un studiu care în final va aloca fiecărui device câte un coeficient pentru a putea măsura eficiența în comunicare.

Se cheamă FDATM – Factorul de Atracție al fiecărui mediu de promovare.

Tu cum stai cu coeficientul FDATM în magazin?

 

Zsolt Rudnyanszky
General Manager
www.JJDisplays.ro

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.